Sunday, February 21, 2010

snöslunga någon?

På riktigt så överväger min man just nu en snöslunga. Hur mycket kan det snöa egentligen, helt galet..?! Det har fullkomligt vräkt ner hela helgen och gången upp till huset blir bara djupare och djupare. Kanske man ska gå ihop med några grannar och inhandla en..? Har ni några erfarenheter om snöslungor? vilken är bäst osv.. Jag gillar iof att skotta, ser det som motion, men någon motta får det ändå vara. Har haft en mysig helg och känner mig ok igen. Tror det var brist på sömn som gjort att jag känt mig slut. Prinsessan sover hela nätterna men vill ha rätt mkt mat till och från. Har hälsat på lilla mini kusinen idag, hon var såå liten så liten. Och vår lilla tjej var än mindre när hon kom, vilket man redan glömt. Tänk vad kul de kommer ha tillsammans med endast 3,5 månader mellan dem. Hoppas ni haft en skön helg och inte snöat inne. xx

No comments:

Post a Comment