Friday, December 4, 2009

inte utan mina uggs


snygga gravida gisele gillar oxå uggs

till prinsessan

ännu ett par till mig.. stickade, vore inte helt fel.
Jag vet att de är fula som stryk, men det går inte att komma ifrån - måste vara världens skönaste. Man stoppar ner fossingarna i det mjukaste fårskinnet. Jag älskar mina och bor man i hus är de överlägsna att snabbt dra på sig när man ska ut och fixa nåt. Jag beställde mina över nätet, och vill tipsa då det är över halva priset än i butik här hemma. Levererades direkt till dörr. Gå in här. Idag fredag, tjohoo.. imorgon kommer världens bästa Jouss på snabbvisit, som jag längtat. Hon ska få se vår lilla prinsessa för första gången. Nu ligger hon bredvid här och sussar så sött, mitt hjärta smälter. Ska fota lite i helgen från hennes rum, hon använder det dock inte ännu, men allt har sin tid. Ha nu en underbar helg, på söndag blir det advents-tävling här!

No comments:

Post a Comment